Turistii, mai responsabili in vacanta pe litoral prin campania ExtravaCANza - everycancounts.ro

Bucuresti, 26 august 2015. Campania ExtravaCANza organizata de Every Can Counts Romania a luat sfarsit, dupa ce timp de trei weekenduri a inspirat turistii catre un comportament responsabil, prin colectarea dozelor din aluminiu si activitati care sa le inveseleasca vacanta petrecuta pe litoral.

Campania de educatie ecologica pe litoral s-a desfasuarat in perioada iulie-august, pe plaja Cleopatra din statiunea Mamaia. Prin intermediul acestei campanii, organizatorii si-au propus sa inspire turistii catre un comportament responsabil fata de mediu si fata de locul in care isi petrec vacanta. Campania ExtravaCANza reprezinta un imbold, intrucat colectarea in vederea reciclarii poate fi facuta atat acasa, cat si la locul de munca. Pentru a asocia colectarea dozelor din aluminiu cu activitatile de vacanta, Every Can Counts Romania a stabilit ca „taxa” de participare la evenimente sa fie una simbolica - 10 doze de aluminiu. Mai mult decat atat, pentru cele zece doze goale, turistii au primit o doza plina cu suc, bere sau energizant, oferite de partenerii acestei editii: Mega Image, Bergenbier si Alconor.

Astfel, in cele trei weekend-uri, peste 10000 de turisti au intrat in contact cu organizatorii si voluntarii Every Can Counts, fiind colectata o cantitate de 500 kg de doze din aluminiu. Pentru a recompensa implicarea turistilor, organizatorii au propus trei weekend-uri tematice. Astfel, in weekend-ul dedicat barbatilor, Every Can Counts Romania a organizat un campionat de fotbal pe plaja, la care s-au inscris nu mai putin de 70 de echipe, iar cei mai activi concurenti au obtinut premii simbolice, care sa le aduca aminte ca pot colecta selectiv indiferent de locul in care se afla. Weekend-ul dedicat fetelor a fost de departe cel mai activ din punct de vedere al numarului de turisti care au vizitat standul organizatorilor si au luat parte la jocuri pentru fete si sesiuni foto. Incheierea campaniei a fost marcata prin weekend-ul dedicat copiilor, cu activitati de face painting. Galeria foto din cadrul celor trei weekend-uri poate fi vizualizata aici https://www.facebook.com/alucro/photos_albums.

ExtravaCANza iulie august 2015 300x225

„Ne bucuram ca in fiecare an putem fi alaturi de turistii de pe litoral prin aceasta actiune de responsabilizare si ca, in acelasi timp, le putem transforma vacanta intr-o activitate distractiva. Campania ExtravaCANza reprezinta pentru noi unul dintre mijloacele prin care spunem ca fiecare doza conteaza si facem ca fiecare doza colectata sa fie valorificata prin intermediul procesului de reciclare”.Declara Adina Magsi, Director General, Asociatia Alucro.

ExtravaCANza face parte dintr-o ampla campanie, Every Can Counts, destinata promovarii colectarii si reciclarii dozelor din aluminiu, ce se desfasoara la nivel national. Every Can Counts se adreseaza celor care actioneaza responsabil fata de mediul inconjurator si calitatea vietii, prin actiuni de CSR la nivelul organizatiilor si comunitatilor, “actorilor” implicati direct sau indirect in managementul deseurilor si, nu in ultimul rand, populatiei in ansamblu.

Parteneri media: Radio Vacanta, Criteriul National, Revista Bulevard,Romania Pozitiva, Info Press.

Parteneri: Bergenbier, Alconor, Mega Image, Hotel Aurora. Contact de presa: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Pentru a va oferi servicii mai bune, eesei.eu utilizeaza fisiere cookies. Continuand sa utilizati site-ul nostru, acceptati si sunteti de acord cu Termenii, conditiile si Politica de confidentialitate.